Visa respekt och kom i tid!

°Hej alla söta läsare, ett ganska kort inlägg nu dåra för jag är hungrig och väntar på att Navrata ska komma(kocken) hon är fucking 10min försenad!! Åh!! Hon ska iallafall göra en rost macka och ett glas mjölk!
Lilla syster kom hem tillslut! Nåja, idag blir det Lady Gaga, men innan en kortis över till Finland (ja jag har med acnemedisin till dom!) jag ska kolla i en ny öppnad chanell affär där,. Så tar flyget klockan ett och kommer hem vid fyra.
I morgon blir det nog Italien , det var ett bra tag sen  ajg var där typ senast i juli...
Det är bra att finland heter finland så man hinner bli varnad av att dom bär smittan. Annar kan man tro att dom är normalan, men icke! Nej usch och fy! Och alla som bär smittan av acne här i sverige bor på södermalm, för söder gränasar till Finland, dom är grannländeer. Och om jag ska igenom Södermalm, kan jag inte stiga ur bilen ! Jag kan ju inte förstöra min acne fria ansikte med gula prickar!
Nåja nu kommer Navrata (hon ringer på porttele.) jagh drar av några hundra från hennes lön!
Tingeliing! hjärta ffrån meejj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0