Syrran är borta!

Om my sheckness! lillsyrran är borta, vanligtvis är jaag oftas "borta" men nu var det ju så att jag kom hem från thailand och då ska man ju vara hemma själv i hemmet om man bär på hiv som sprids via prostituerade och jag var ju i thailand där alla är prostituerade så jag andades deras luft så tektnings stätt är jag smitad!
Men det är säker borta i morgon! Min kompis kusins kompis är en bonde och har grisar . Så jag kan inte träffa min kompis Mimmi, för hennes kusins kompis har ju grisar som är svin och jag hörde något om svin inflänsan så då kan Mimmis kusins kompis få den av grisarna och smitta Mimmis kusin som smittar Mimmi som smittar mig och alla andra. även fast hennes kusin bor i skåne, men dom andas ändå samma luft och har samma blod och då jhar båda svin inflänsan. Men Mimmi säger att bara dom i Mexico kan dö, men det tror jag inte på, för Mimmi och min kompis har en kompis som är halv mexican och då löper mimmi dubbel så stor risk att bli smittad och bärsa smittan.
Så en sak. av alla länder jag varit i sätter jag inte min fot i mexico eller bland grisar eller folk som heter Mimmi! Akta er där hemma också!

mimmi, ser du det här? Ser du vad det innerbär? Nu syns ju varken ditt nya läppstift eller din läpp/näs piercing!

Vad händer världen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0