Nya bloggen ;)

Heeej sötisar! Nu ska jag och min syrra börja blogga lite om våra liv i en och samma blogg! Då får vi se hur det går!
men förlåt för fula designen men ska be om hjälp sen när vi kommit igång på riktigt!
Men först till mig, storasyster.
Jag är 15 och född 1994 .
Jag bor på sturep. där jag festar och hänger.
Jag bor i en liten lägenhet(en sexa) med mamma o pappa och lillesyrran och bebisen.
Mitt rum ser alltid ostädat ut innan städerskan kommer som kommer ja... typ kanske två tre gng i veckan ;s äckligt!
Annars ser mitt rum ut såhär : tidningar , kläder , kläder, skräp, kläder, väskor och skor och kläder. typ så va? som vanliga rum?
Min lillesyrras kompis sa att jag var barbie, som betyder blondi liksom på engelska, men jag fattar inte jag e ju brunett?
 Nåja, riktiga inlägg kommer sen! puss och kram! Hjärta
♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0