lillasyster!

Hej! nu har jag vaknat, jag vaknade av att Navrata kom ! Kan hon inte vara lite tyst nån enda gång? Typiskt thailändare :S Ska fråga syrran om hon kan dra av några hundra från hennes lön.. Igår var jag ute på pride paraden och kollade på pride. Asså jag fattar inte en grej.. Det e ju värsta diskrimeringen att bara ställa ut gayar på PARAD bara för att de gillar varann?! Gud asså, så skulle jag aldrig göra ! Men jag älskar att titta på dem , så himla underbara hihi! Jag tror att jag är kär i dom nästan med deras uursöta kläder i regnbågens färger! Asså igår så spåg jag ett gäng med kvinnor som hade skäggstubb! Jag fattar liksom inte, har dom typ hormonproblem? Hur kan man ha skägg liksom :S Jag smygfotade för jag och Linda höll på att skratta ihjäl oss! Men "råkade" typ spilla mjölk på kameran, för jag hatar min systemkamera, måste få en ny! pappa har faktiskt lovat .. Så nu ska jag få det. Men nu måste jag åka till grönan och ställa mej i kö till lady gaga som kommer klockan 8! <3 tjockis puss <3

Kommentarer
Postat av: FS

Hellu! ♥

Kissie måste alltid leka perfekt!

Men visar sig bara att hon är mästare i photoshop!



Läs mer i inlägget jag skrev här :http://falsksanning.blogg.se/2009/august/kissie-miss.html#comment

2009-08-02 @ 23:15:26
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0