Lady my lady imorron!


Hejj. asså nu vare ju så att min hunneyygum kommer skabbgrönan där syrran hänger ;s men jag ska dit för Lady gaga ska ju uppträda! Nåja,  bra att utnyttja guldkortet som aldrig har används tidigare! Det bara dammar! ;s det ligger ju nån stans på golvet men imorron kommer ju städkärringen, hon kommer från thailand! hAHA fett synd, eller asså alla thailändare är väl prosituerade? Hoppas hon inte dansar runt min klädstång när jag inte ser! Eller jag vill ju inte se på hennes jävla snusk! Jag heter ju inte Preben och är 55år? Det var en man i mitt trapphus som hette Preben och var 55år, alltså akta er för alla som heter Preben! Eller alla personer som är 55år! Dom är skabbPrebensnusk! Tänk om en 55åring får barn, heter den Preben då? Ja menar sådan far sådan son lr hur? Men tusan va länge hon måste ha mens kärringen? Som tanten utanför gatan hon är typ 55 bast och as fet. Tänk om hon skaffar en preben?
Nej usch! Jag ska aldrig fylla 55! den saken är klar!
Juste såg en man som dog nyss när jag var i thailand han var typ 102 år! Haha fett ballt att va så gammal, snacka om länge man kan festa! Liksom dra ut på livet , typ man vet att man dör 110år då festar man tills man fyllt 50 sen skaffar man jobb , föder barn, går i pension 65bast börjar festa igen, åker till thailand , tigger pengar av farsan typdet vanliga! Tills man är 80 då blir man flygvärdinna och åker jorden runt och kan handla i alla chanel bytiker! Sen är man 90 och är bullmormor, som min dåra. Sen är man 100 och har 10år kvar. Då lever man livet igen. festar , hänger me kompisar och sånt va? Går på club glamour. När man är 105 kanske man fått sig en rynka och nått grått hårstrå då ska man inse att man inte är ung länger! sen dör man. Men apropå ung, ska ni på ugn08 i år då ra?
Jag ska väl kika in för att känna minnerna! men jag fattar inte varför det heter ugn 08.
1. det är 09
2. det kan väl lika gärna heta spis 08?
2. Eller visp?
3.Eller rosa läppstift 09? det liksom det man har, ska man ljuga och säga att man har ugn? När man inte har det? Det är Navrata som lagar maten jue? Inte jag!
Ni märker skilnad om det är jag som skriver lr lille syrran jag avslutar med "hjärta" hon med "<3"
Nåja ska nog ringa Navrata och be henne om något gott typ marängswish fast nyttigt, typ fruktsallad :)
kram hjärta från mig till er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA IDIOT !

UNG 08 HETER DET JU !



ung står ju för ungdom, en förkortning.

Stockholms hem nummer är ju 08

08 står för stockholm !

2009-08-02 @ 11:03:21
Postat av: NATASCHA

Hon är så jäkla cool :)

2009-08-03 @ 13:42:36
URL: http://nataschalindmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0