Älskling förlååt!

Hej älskling Raring Steffo! Förlåt raringar för jag inte hunnit uppdatera, men som ni vet var jag på Lady Gaga, innan var jag i Finland, och hittade as mkt i chanel affären! Bilder kmr sen när min nya sladd , jag beställde den förra månade typ? Fett sega dom kineserna är? Den har faktist nästan äkta diamanter , you know i love dimondz, Men inte konstigt, dom har väl skickat fel, dom har ju snea ögon så dom såg nog inte vart den skulle skickas? jag fåe nog beställa en ny, pappa ska ringa dit imorrn, fast han kan inte Kinaspråket, hah vem kan det? Tjingshoonghonggloong, !
På måndagen så satt jag på flyget till Hollywood, det tog tid ska jag säga! Men pappa hade fixat en provinspelning till miiiig, en film om typ mitt liv, fast jag ska jag spela skådespeleri, Filmen heter iallafalla "My life as a barbiedoll" Och gissa vad? Jag fick rollen! Och tisdagen var jag med mina kompisar som joinade till Hollywood med mig vi shoppade dagen till ända sen var det festeriet som gällde! Gissa vilken kille jag såg? Ingen mindre än Zac Efron! Oh my god liksom! Han sa att jag var sööt, där fick du Manda slyna!
Nåja, vi var hemma på torsdagskvällen då jag bara chillade galet på hemmaplan, dvs, stureplan! JAg träffade mina gullefjuns och vi festade och sånt, jag va nog rätt bakis i morse, min syrra är as as avis att hon inte fick föjla med t Hollywood, HHAHAHHA men det var liksom pappa som betalade!
Nu ska jag köpa läsk och grilla med vänner, givetvis är laptopen med! 



2105780311_29cfc2a11a.jpg

Så såg jag ut stylad och klar till Film provningen! Givetvis är håret färgat till en mer dämpad färg, jag hade "för" bolont innan!

Tjingeling! Hjärta!


Kommentarer
Postat av: Saraw

söötasteh! Älskar deejjjjw ovh din bloggy! <3333

2009-08-06 @ 21:08:21
URL: http://absolutefjortiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0